Brand performance i retail

Mystery Shopping

Har dine kunder den rette købsoplevelse? Det kan du hurtigt finde ud af​

Kundeindsigt

Vil I opnår værdifuld kundesigt i jeres brand?

Brands opnår detaljerede indsigt og forståelse af kundernes synspunkter, især ift. in-store shopping oplevelsen. Vil du gerne vide hvad Mystery Shopping kan gøre for jeres brand? Hvad det indebærer, og hvordan forhandlere, personale og kunder kan få gav af det?

Salg med andre øjne

Mystery shopping er slet ikke så mystisk. Det er en metode, vi bruger til at vurdere og optimere salgsprocessen fra start til slut. Vi udsender en mystery shopper, der tester jeres brand, salg og service. Det kortlægger i sidste ende de kompetencer, der skal udvikles, forbedres og arbejdes videre med.

Forstærket produkt

Mystery shopping er ikke kun et redskab til sælgernes kompetencer under købsprocessen, men også en mulighed for at forstærke dit brand og produkt i butikkerne. Det er en metode, der fokuserer på de forbedringer, du og dit brand gerne vil arbejde med.​

Definer dit fokus

Fordi Mystery shopping kan være et bredt redskab, er det vigtigt at definerer mål og fokus, inden vi tester. Fokus på konkrete målepunkter gør det nemt at arbejde ind til de spørgsmål der skal stilles i butikkerne, samt typen af shopper der skal bruges til målingen.

Mål købsoplevelsen​

Men er det muligt at måle noget så subjektivt som en købsoplevelse? Det kan du tro. Så længe vi definerer dit fokus, vil der være valid og brugbar data i sidste ende. Hvis vores besøg udføres på så en naturlig måde som muligt, skabes rammerne for en ægte kundeoplevelse.​

Udvalgte shoppers

De shoppers, vi udvælger, er trænet og oplært i det naturlige kundebesøg. Vi har mange forskellige typer, der bliver sendt ud, afhængigt af produktet. Det er vigtigt for os, at butikkens personale ikke står med følelsen af, at de er blevet målt og vejet.

Målrettet optimering

Når vi sammen har sat kriterierne for shoppingen, rapporterer vi tilbage på de enkelte parametre og butikker, som er besøgt. Her får I dokumentation for besøget og forslag til forbedringer, så optimeringen bliver så målrettet som muligt. ​

Vores Mystery Shoppers

Mystery Shopping måler værdien og oplevelsen i butikken

Hvordan måler man en oplevelse? Eller værdien af en oplevelse? Det er ikke så uhåndgribeligt, som du tror. 

Vores mystery shoppers arbejder ud fra meget fastsatte kriterier, når de besøger din butik. Det er vigtigt for os at kortlægge de problematikker, udfordringer eller generelle forbedringer, du gerne vil arbejde med.

Når vi har defineret målet med Mystery shopping, sender vi et hold ud, der sørger for, at du får den rigtige oplevelse fra kundens synspunkt.

De bliver trænet i naturlige samtaler og kan rapportere, om jeres produkter står rigtigt i butikken, om der er fyldt op, og om jeres butikspartnere generelt overholder de aftaler, der er lavet for salget af jeres produkter. 

Forbrugerforskning viser, at ..

Kundeoplevelser driver loyalitet - eller det modsatte! ​ Vidste du, at 80 % vil holde op med at handle et sted, hvis de har en dårlig oplevelse? Studier viser, at forbrugerne ligger 5,7 gange større omsætning hos brands med enestående kundeoplevelser end hos konkurrenterne.

Vores Mystery Shoppers

Rapportering, der skaber resultater

Når du bestiller Mystery shopping hos Brandbutlers, får du forbrugerforskning, der kan mærkes. 

Alle vores besøg dokumenteres i en samlet rapport, som fremsendes efter vores hold af shoppers har brugt tid i butikkerne.

I rapporten finder du konkret data fra alle målepunkter, vi har indkredset i den indledende proces.

Vi fremsender også håndgribelige forslag til forbedringer. Det kan være i forbindelse med produktplaceringer, udstillinger, salgsprocessen og købsoplevelsen. 

Vores Mystery Shoppers

Effektiv værktøj til kvalitetssikring

Mystery shopping er en metode, som mange benytter sig af, når de skal vurdere kundeoplevelsen i deres butikker eller hos butikspartnere. 

Sammen med Store auditing, tilbyder Mystery shopping effektive værktøjer, der skal sikre dig produktkvalitet, salgsoptimering og den rette kundeoplevelse. 

Mystery shopping og Site auditing er med til at forstærke salget på den lange bane. Du, dit personale eller dine butikspartnere får konkrete optimerings-målinger.​

Besøget skal være så tæt på et rigtigt kundebesøg som muligt. Hvis det udføres på en naturlig måde, skabes rammerne for en ægte kunde-oplevelse, hvor service spiller en stor rolle.​

Står jeres produkter rigtigt i butikken? Og er der fyldt op? Vi kontrollerer, om jeres partner overholder de aftaler, der er for salget af jeres produkter med både Store auditing og Mystery shopping.​

Vores Mystery Shoppers

Forstærk dit produkt i Retail

Brandbutlers hjælper dig med at træffe de rigtige beslutninger til at støtte salget af dit produkt.
Før du kan optimere salgsprocessen i retail, er det værd at finde ud af, hvad forbrugerne tænker, og dykke ned i deres adfærd.

Vi er din stratetiske samarbejdspartner, når du skal tættere på kunderne.
Vores services fritager dig fra at bruge værdifuld tid på andet, end det du er god til – dit brand!​

Lad os tage en snak!

Mød Kasper Mathiesen

Kasper er CEO hos BrandButlers. Han står altid klar til at sparre omkring jeres nuværende måde at arbejde i retail på.

Tag fat i Kasper for en uformel snak!